نرم افزار کسب درامد تاروزی ۱۰هزارتومان رایگان رایگان

در این وبلاگ مجموعه کسب درامد به صورت رایگان ارائه میشود

نرم افزار کسب درامد تاروزی ۱۰هزارتومان رایگان رایگان

در این وبلاگ مجموعه کسب درامد به صورت رایگان ارائه میشود

مژده مژده این نرم افزار به صورت رایگان ارائه میشود

ارائه رایگان نرم افزارخودکار کسب درآمد تاروزی ۱۰ هزارتومان

مجموعه کسب درآمد شماره یک وشماره دو


با سلام خدمت دوستان من این نرم افزار را به قیمت ۱۰ هزارتومان خردیداری کردم وچون خیلی از این مجموعه استفاده کردم به خاطر همین اونو دارم رایگان ارائه میدهم .امیدوارم که بتونید به نحو احسن استفاده نمایید.

البته قبل از دانلود کردن لطفا مطالب پایین را که درمورد این نرم افزار را نوشته مطالعه نمایید.


توجه توجه

مطالبی که درپایین نوشته شده برگرفته شده از سایتی که این نرم افزار را خریدم میباشد .

برای دانلود مجموعه شماره یک ودو و نرم افزارهای مربوط به آن وهمچنین مواردی که در مورد مجموعه شماره دو گفته شده حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مژده مژده : نرم افزار کسب درآمد خودکار۲ رسید


درضمن مجموعه کسب درامد خودکار سری اول وهمین سری که الان درحال معرفی هستم یعنی مجموعه کسب درامد شماره ۱ و۲ ولینک دانلود نرم افزار multiclicker به همراه مجلات اموزشی وبرنامه های کسب درامد در اخر همین مطلب موجود میباشد که حتما دانلود واستفاده نمایید. این مجموعه ها را حتما دانلود نمایید.(قیمت هرکدام از این مجموعه ها بیش از ۱۰هزارتومان میباشد که به رایگان ارائه شده است.)


ویژه ویژه

شرایط جدید و آسان جهت دریافت نرم افزار رایگان خودکار کسب در آمد

لطفا متن کوتاه زیر را با حوصله مطالعه فرمائید و با منطق و درایت خودتان قضاوت نمائید

دوست عزیز؛

با روزی 1 تا 2 ساعت شغل دوم داشته باشید(نمی گوییم ماهی 100 میلیون در می آورید چون دروغ محض است، اما می گوییم با تلاش اندک می توان به عنوان شغل دوم روی آن حساب کرد، مثلا روزی 10 تا 20 دلار)

حتما شما هم در مورد "نرم افزار خودکار کسب در آمد" چیزی شنیده اید؟


اما وبلاگ ما به جهت همکاری صادقانه با شما دوست عزیز، این نرم افزار را به طور ** رایگان ** در اختیارتان قرار می دهد.

شگفت زده نشوید!

حتما می پرسید چرا می خواهیم چنین کاری انجام دهیم؟ و چه سودی برای ما دارد؟

سود ما در آن است که شما زیر مجموعهء فعال ما می شوید و علاوه بر آنکه خودتان به پولی می رسید، به ما نیز پورسانتی می رسد( صادقانه تر از این هم می توان گفت؟)

دوست گرامی؛

در صورتیکه تنها در۹سایت زیر عضو بشوید(که تمامی این سایت ها در نرم افزار نیز وجود دارند) این نرم افزار را که همه می فروشند، ما به صورت رایگان به شما خواهیم داد.

واقعا منصفانه نیست؟

* تمام این سایت ها مطمئن و عالی می باشند و پرداختی های آنها تا این زمان کاملا صحیح و درست بوده است.


دانلود مجموعه های کسب درامد به صورت خودکار


فایل آموزشی اصلی شماره یک ودو بهمراه جزوه های کسب درآمد

http://rapidshare.com/files/163007945/amozesh_va_jozve.rar.html


مجموعه ایمیل

http://rapidshare.com/files/163014392/emailha.rar.html

فایل مدیریت ایمیلها(List motor)

http://rapidshare.com/files/163009103/List_motor.rar.html


فایل ساختن ایمیلها به سبک جیمیل(Mozilla Thunderbird 1.1)

http://rapidshare.com/files/163022690/Mozilla_Thunderbird_1.1.rar.html


دانلود نرم افزار multiclickerکه مربوط به مجموعه کسب درامد شماره 2 میباشد

http://rapidshare.com/files/163024342/Multiclicker_1.2.2.rar.html


دانلود برنامه جاوا که مربوط به مجموعه کسب درامد شماره 2 میباشد


http://tablighat24.parsaspace.com/Java(TM)%20platform%20SE%20binary(tablighat24).exe


نرم افزار ارسال ایمیل به صورت انبوه


http://rapidshare.com/files/163029125/Smartserialmail.rar.html
نظرات 20 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
مرسی از اینکه این مجموعه ها را رایگان گذاشتیدولی آیا این نرم افزار واقعا همون نرم افزاریه که دارن میفروشن

سلام حامد جان
بله این همان نرم افزارهایی است که در بازار میفروشن واگر باور نداری میتونی بری اونارو بخری تا ببینی که درست میگم .

احسان چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ

باسلام
با کدوم یک از مجموعه ها میشه خوب پول دراورد

مریم جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام
من لینک ها را دانلود کردم و دارم میخونمش چندروز طول میکشه که به درامد برسم

علی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.iranlb.iranblog.com

دوست عزیز سلام .من نرم افزار هایی که گذاشتی رو قبلا از همینجا دانلود کردم لااقل ایول به تو که جرات داشتی اینا رو بزاری تا بقیه هم استفاده کنن حالا با هر هدفی(به من چه) .لااقل فهمیدم که خوب شد نخریدمش چون واقعا حیف پول! نظر تو چیه.این نرم افزارا هیچ کدومشون به درد بخور نبود .برنامه کلیکر هم که خود سایت خارجیش رایگان میده .... فقط یه چیزی یه نرم افزار جدید همه چیز گذاشته به نام نرم افزار 2 دقیقه ای .خواستم ازت بپرسم اینو هم داری یا نه ...آیا دربارش اطلاعاتی هم داری که چطور کار میکنه یا نه/چون قیمتش هم هنوز زیاده ..10 تومن بدیم واسه هیچو پوچ که فقط میخوایم این برنامه رو داشته باشیم که معلوم نیست چی هست! حالا نمیدونم چون تو قبلا ازشون خرید داشتی بهت تخفیف میدم .نمیدونم خریدی یا نه .اگه میتونی کمکم کنی ممنونت میشم... تو نظرات همینجا جواب بده یا تو وبلاگ من.به نظر من راه کسب درآمد اینترنتی الان فقط داشتن یه سایته....اگه در این زمینه تجربه داری بگو تا ببینم میشه با هم یه کاری کنیم یا نه!!1 ممنون منظرم.

علی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.iranlb.iranblog.com

سلام.ممنون از اینکه اومدی و جوابمو دادی گفتم بیام و بیشتر مزاحمت بشم.صحبتات کاملا درست بود و کاملا باهات هم عقیدم... همونطور که بهت گفتم کسب درآمد اینترنتی الان فقط داشتن یه سایته..و خوب دیدم شما خودت یه پا استادی و خیلی کارکشته تری.....البته نمیدونم با همین نظر من هم هم عقیده ای یا نه//با این حال من که به این نتیجه رسیدم مگر در چند روش کسب درآمد دیگه.حالا میخوام ببینم شما که سایت جهان رو دارید آیا ارزشش رو داشته و آیا به نظرتون به صرفه هست یا نه (خدای نکرده قصد فزولی یا چیز دیگه نبباشه .حس کردم میتونی راهنمای خوبی باشید!)... و اینکه در زمینه سایت داری شما داشتن چه نوع سایتی رو پیشنهاد میکنید که درآمدزا باشن ..یعنی تو همین مایه ها ی سایت خودتون.....
گذشته از اینا هزینه معقول داشتن یک سایت مثل جهان شما چقدره....سرتو به درد نیارم درباره همین سیستم کلیکی تو سایتی دیدم که با 50 تومن یه سیستم کلیکی میسازن و بهت میدن البته با یکسال هاست ودامنه.... به نظرت آیا داشتن سیستم کلیکی به داشتن اسکریپتش و یه هاست حتی رایگان محقق میشه یا نه..... مثلا اسکریپت جهان رو اگه بخواین بفروشید و بخوام بخرم چنده...؟!شرمنده ام با ذهنی پر از سوالم..... این یکی تخصصی تره ..>> آیا تو سیستم کلیکی معمولی یا مثلا جهان .آدمین میتونه تو سیستم های کلیکی دیگه عضو بشه و کد اونا رو بگیره و به کاربرای خودش بده تا اونا کلیک براش بیارن یا نه....
در آخر تشکر میکنم ازت .. اگه وقت کردی محبت کن با جوابات روشنمون کن.یا علی...

آفتاب ایرانی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

salam
man har kari mikonam nemitonam inha ro download konam
lotfan komakam konid
agar baraton emkan dareh be email man ersAL KONID


s2000_ch1360@yahoo.com

عذرا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ

دوست عزیز سلام!
من نتونستم این لینک هاتون رو دانلود کنم میشه راهنمایی کنید چه کار باید بکنم. یا اگر امکانش هست برام میل بزنید.
با تشکر

احمد جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://DARAMAD64.BLOGFA.COM

دوست من سلام
من هم هر چی تلاش کردم نتونستم دانلود کنم لطفا راهنماییم کن(به ایمیلم بفرست)

آفتاب ایرانی شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام
من هر کاری کردم دانلود نشد لطفا فایل رو به ایمیل من بفرست

Milad JD یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ق.ظ http://miladjd.blogfa.com

سلام دوست عزیز
مثل اینکه لینک راپیدشیر شما دچار محدودیت شده و پیغام خطای زیر رو میده:
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

ممنون میشم اگه لطف کنی و لینکی که بشه فایلها رو با اون دانلود کرد برام بفرستی(به ایمیلم) وممنون میشم اگر لینکشون راپیدشیر نباشه!
منتظر جوابتم
با تشکر از شما

احسان پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام دوست عزیز
همه لینک ها خراب هستند به جز لینک جاوا که از یک سرور بجز رپیدشیر هستند.
لطفا اگه میتونی این نرم افزار رو به من هم برسون. خدا خیرت بده.
ممنون

محسن جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

ممنون از لطفت
لینک ها خراب هستند.لطفا اگه می شه برای ماهم بفرست

حامد یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام مرسی از لطفت که اینارو گذاشتی ولی همش خرابه میشه خواهشا دوباره آپش کنی ممنون میشم ...

امید اقبالی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.hamehrang.com

آموزش رایگان کسب درآمد واقعی از اینترنت و بدون اینترنت

سایت همه رنگ www.HamehRang.com بزودی کتاب های الکترونیکی جذاب و جالبی را برای آموزش کسب درآمد واقعی از اینترنت و بدون اینترنت و پول و تجارت و سرمایه گذاری و بورس و فارکس و... رو به صورت رایگان قرار داده می شود.

من یکی از بازاریاب های سایت هستم و این کتاب ها رو فعلاً بازاریاب های سایت همه رنگ www.HamehRang.com گرفتند و بزودی قراره تو سایت هم گذاشته شوند تا همه ایرانیان از آنها استفاده کنند.

امیدوارم همه ما شاهد پیشرفت روز افزون مملکت و مردم عزیزمان باشیم

موفق و موید باشید

الهام شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام ایمیل منsholeh9026@yahoo.com هست من نمیتونم دانلود کنم میشه نرم افزار رو وایم بفرستید تشکر

امیر یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام. لینک دانلودا خرابه میشه برام نرم افزار رو ایمیل کنین؟؟؟ gholizadeh332@gmail.com

saba شنبه 2 دی‌ماه سال 1396 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام دانلود نمیشه بی زحمت بزام لینکا رو ایمیل کنید

saba شنبه 2 دی‌ماه سال 1396 ساعت 08:37 ب.ظ

r.bahramzehi2@gmail.com

soroush یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام لینک ها خرابه ممنون میشم لینک ها رو به ایمیلم بفرستید
staghiabadi339@gmail.com

Arezoo چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام چرا وقتی میزنم میزنه سایت در دسترس نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد